Tlačové správy

Internetový predaj na Slovensku 2018

19.10.2018

Slováci sú s nakupovaním cez internet spokojní, často nakupujú v domácich aj v zahraničných e-shopoch

Bratislava, 9. 10. 2018 – Cez internet už niekedy nakúpilo 98 % respondentov. Z tých, ktorí nakúpili online v poslednom roku, malo 94 % s nákupom dobré skúsenosti. Viac ako polovica opýtaných súhlasí s tvrdením, že nakupovanie cez internet je takmer vždy pohodlnejšie; zároveň si pochvaľujú lepšie ceny a väčší výber tovaru ako v kamenných obchodoch. Celkovú spokojnosť Slovákov s nakupovaním cez internet zisťoval pre SAEC (Slovenská asociácia pre elektronický obchod) výskum spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia, ktorý sa uskutočnil na vzorke tisíc respondentov starších ako 15 rokov z internetovej populácie Slovenského národného panelu.

Internetový predaj na Slovensku

19.10.2016

Internetový predaj na Slovensku

19.10.2016, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) zverejnila údaje svojich členov o internetovom predaji v roku 2015 a v prvom polroku 2016. Výsledky potvrdzujú kontinuálny rast počtu objednávok aj celkového obratu. Kým internetové obchody www.bux.sk, www.hej.sk, www.itesco.sk, www.mall.sk, www.martinus.sk a www.obchodny-dom.sk vybavili spolu v roku 2015 o 22,65% objednávok viac ako v roku 2014 a ich obrat stúpol v rovnakom období o 18,0%, výsledky za I. polrok 2016 naznačujú, že obidva tieto ukazovatele by mali byť v roku 2016 prekonané.

Internetový predaj na Slovensku 2016

22.09.2016

Takmer dve tretiny Slovákov nakupujú v e-shopoch raz za štvrť roka alebo častejšie

Bratislava, 22. 9. 2016 – Popularita e-shopov je na Slovensku naďalej vysoká: aspoň raz za štvrť roka v nich nakupuje 62 % ľudí, čo je o 17 % viac než v roku 2010. Ľudia sú vo väčšine prípadov s týmito nákupmi spokojní. Pre Slovenskú asociáciu elektronického obchodu to zistil výskum spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia , ktorý sa uskutočnil na vzorke tisícov respondentov z internetovej populácie Slovenského národného panela starších ako 15 rokov.

06.06.2015

Internetoví užívatelia na Slovensku stále viac využívajú eshopy a s nákupmi online sú spokojní

Bratislava, 24. 6. 2015 – Slováci z aktívnej internetovej populácie stále viac nakupujú online a aspoň jeden nákup za štvrť rok uskutoční online o 17 % viac ľudí než pred piatimi rokmi. S týmito službami sú ľudia stále viac spokojní. Vychádza to z výskumu spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia pre Slovenskú asociáciu elektronického obchodu. Prieskum sa uskutočnil na reprezentatívnej vzorke tisíc respondentov starších ako 15 rokov zo Slovenského národného panela.

23.07.2014

Nakupovanie na internete má stále väčšiu podporu, užívatelia preferujú hlavne slovenské online obchody

Bratislava, 23. 7. 2014 – Internetové obchody sú u slovenských zákazníkov stabilne obľúbené, aspoň raz za štvrť roka v nich nakupuje 58% percent ľudí. Výrazne menej rozšírený je naopak nákup v zahraničných e-shopoch. Výsledky vyplývajú z výskumu MEDIARESEARCH SLOVAKIA pre Slovenskú asociáciu elektronického obchodu. Prieskum sa uskutočnil na reprezentatívnej vzorke 1006 respondentov Slovenského národného panelu.

Internetový predaj v roku 2014

21.05.2014

Internetový predaj v roku 2014

21.5.2015, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) zverejnila údaje svojich členov o internetovom predaji v roku 2014. Výsledky opätovne potvrdili kontinuálny rast počtu objednávok aj celkového obratu v porovnaní z predchádzajúcimi rokmi. Internetové obchody www.bux.sk, www.cetelem.sk, www.hej.sk, www.itesco.sk, www.mall.sk, www.martinus.sk, www.obchodny-dom.sk a www.pelikan.sk vybavili spolu v roku 2014 o 29,5% objednávok viac ako v roku 2013. Ich obrat stúpol v rovnakom období o 24,8%.

Internetový predaj v roku 2013

26.03.2014

Internetový predaj v roku 2013

26.3.2014, Bratislava - Podľa Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC) má predaj cez internet na Slovensku za sebou ďalší úspešný rok. Výsledky v roku 2013 opätovne prekonali počtom objednávok ale i celkovým obratom nákupy z predchádzajúcich rokov. Internetové obchody www.bux.sk, www.cetelem.sk, www.hej.sk, www.itesco.sk, www.mall.sk, www.martinus.sk, www.obchodny-dom.sk, www.pelikan.sk a www.vyber.sk vybavili spolu v roku 2013 o 30,5% objednávok viac ako v roku 2012. Ich obrat stúpol v rovnakom období o 32,7%. )

Internetový predaj naberá na obrátkach

24.10.2013

Internetový predaj naberá na obrátkach

24.10.2013, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) zverejnila výsledky svojich členov v oblasti predaja tovaru a služieb prostredníctvom internetu za prvý polrok kalendárneho roka 2013. Internetové obchody bux.sk, cetelem.sk, dunaj.sk, hej.sk, itesco.sk, mall.sk, martinus.sk, obchodny-dom.sk, pelikan.sk a vyber.sk zrealizovali v prvom polroku 2013 spolu 475 450 objednávok, čo je o 124 744 (40,5%) viac ako v rovnakom období minulého roka. Celkový obrat vyššie uvedených internetových obchodov, členov SAEC, dosiahol za prvý polrok 2013 hodnotu 60,75 mil eur – o 20,1% viac ako pred rokom. Výška priemerného nákupu sa znížila v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka zo 157 eur na 128 eur.

24.06.2013

Nakupovanie na internete 2013

Bratislava, 24. 6. 2013 - Nakupovanie v internetových obchodoch je všade vo svete veľmi obľúbené, internetové obchody lákajú čoraz viac zákazníkov, šetria čas, ponúkajú atraktívny tovar za veľmi rozumné ceny. Tento celosvetový trend potvrdzuje aj vývoj internetového nakupovania na Slovensku. Internetové nakupovanie je veľmi obľúbené, frekvencia a počet nákupov narastá. Zákazníci internetových obchodov nakupujú čoraz častejšie a plánujú nakupovať aj v budúcnosti. Súvisí to s vysokou dôverou a úrovňou spokojnosti zákazníkov.

Predaj cez internet v roku 2012

08.03.2013

Predaj cez internet v roku 2012

8.3.2013, Bratislava - podľa Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC) bol rok 2012 pre internetové obchody najúspešnejší v doterajšej histórii. Potvrdzujú to čísla o počte objednávok aj finančné obraty za predaj tovaru a služieb. Celkový ročný obrat z predaja v internetových obchodoch pôsobiacich v rámci asociácie (www.cetelem.sk, www.donaskakvetov.sk, www.dunaj.sk, www.faxcopy.sk, www.hej.sk, www.letenky.sk, www.mall.sk, www.martinus.sk, www.obchodny-dom.sk, www.pelikan.sk, www.pneudom.sk, www.shoppie.sk, www.sportove.sk) dosiahol v súčte 114 mil eur a bol zrealizovaný prostredníctvom viac ako 791 tisíc objednávok.

Prostredníctvom cookies ukladáme do vášho zariadenia informácie. Niektoré sú nevyhnutné a slúžia na zabezpečenie riadnej funkcionality stránky. Okrem nevyhnutných však používame aj analytické cookies,ktoré slúžia na sledovanie nášho webu za účelom jeho zlepšovania. Štatistické cookies slúžia na získavanie informácii o návštevníkoch. Marketingové cookies umožňujú lepšie cieliť reklamu tak,aby sa Vám zobrazoval iba relevantný obsah, ktorý Vás zaujíma. Nevyhnutné Štatistické Analytické Marketingové

Kliknutím môžete zmeniť svoje nastavenia cookies.